Overslaan naar content

Aftersales Operationeel Coördinator Gomes Certified in Alkmaar

  • Op locatie
    • Alkmaar, Noord-Holland, Nederland
  • Service & After Sales

Waarom jij met een glimlach naar je werk gaat!

Dat het ene autobedrijf niet het andere is, bewijst Gomes. Met 12 vestigingen en bijna 500 gepassioneerde collega’s willen we de allerbeste dealerorganisatie zijn. We zijn een familiebedrijf. Daarom vinden we het belangrijk dat collega’s zich gewaardeerd voelen, kunnen groeien en iedere dag met een glimlach binnenstappen.

Wat ga je doen?

Als Aftersales operationeel coördinator ben je de spil binnen de “Gomes Certified vestiging” en zorg je voor een efficiënte en klantgerichte service en benadrukt zowel de operationele aansturing van de werkplaats als de commerciële aspecten van de functie.

Ondernemerschap binnen deze functie betekent dat je proactief kansen creëert en benut om de serviceafdeling verder te professionaliseren. Dit vertaalt zich in: resultaat gericht werken - innovatie en procesoptimalisatie - klant- en marktgericht handelen -leiderschap en teamontwikkeling en zelfstandig beslissingen kunnen nemen.

Taken en verantwoordelijkheden

·         Werkplaatsaansturing

·         Service en klantcontact

·         Commercieel en administratief beheer

·         Inkoop van werkplaatsbenodigdheden

·         Kwaliteit en veiligheid

Wat breng je mee?

·         MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting autotechniek, bedrijfsvoering of een vergelijkbare technische- / commerciële opleiding

·         Ervaring in een vergelijkbare functie binnen de automotive- of technische sector

·         Technische kennis en affiniteit met voertuigen en onderhoud

·         Goede communicatieve en commerciële vaardigheden

·         Klantgerichte instelling en probleemoplossend vermogen

·         Ervaring met planningsystemen en administratieve processen

·        Leiderschapsvaardigheden en in staat om een team te motiveren en te sturen

Zet jouw carrière in de hoogste versnelling bij Gomes!

Als familiebedrijf richten we ons op innovatie en ontwikkeling, altijd met oog op de toekomst. Wij bieden volop ontwikkelingskansen voor persoonlijke groei en moedigen elkaar aan om het beste uit onszelf te halen, met als doel: samen streven ​naar de hoogste kwaliteit. ​

Bij ons ben je geen nummer; we doen het samen. We werken in een informele en collegiale sfeer, waarin samenwerking centraal staat. Door samen te werken, inspireren we elkaar om ons beste werk te leveren. Met trots en zorgvuldigheid zetten we ons in voor de beste kwaliteit voor onze klanten. Samen als team, bouwen we met passie en toewijding aan de toekomst van mobiliteit.​

Wat krijg je van ons?

Werken bij Gomes betekent vele extra's benutten. Zo vieren we jubilea met reisjes naar Mercedes-Benz fabrieken, werk je met kwaliteitsgereedschap en strijd je met collega's om mooie prijzen.

Je wordt onderdeel van een team bestaande uit enthousiaste en gedreven collega’s binnen een groeiend familiebedrijf, met goede arbeidsvoorwaarden, zoals een passend salaris op basis van jouw kennis en ervaring, pensioen en (Gomes) Extra’s waar wij jou alles over kunnen vertellen bij onze kennismaking.

Geef jouw carrière een boost bij Gomes!

Herken jij jezelf in bovenstaande? Solliciteer dan snel!

Heb je vragen over de vacature, neem even contact op met Jordy Antonides (Service Manager) op 06-13966824

  • Alkmaar
Service & After Sales

of

Apply with Indeed onbeschikbaar