Wat ga je doen?
In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor zowel het magazijnbeheer als het rijden van de routedienst. Dagelijks ben je in contact met jouw collega’s van de verschillende vestigingen en met externe klanten om ervoor te zorgen dat de juiste onderdelen tijdig beschikbaar zijn voor reparaties, onderhoud of het klaarmaken voor de verkoop. Daarnaast ben jij degene die ervoor zorgt dat de juiste onderdelenpakketten op tijd worden klaargezet voor de werkplaats en op de juiste locaties worden afgeleverd.
Een greep uit jouw werkzaamheden:
Je zorgt voor de verwerking van inkomende- en uitgaande goederen, werkorders, paklijsten en bestellingen.
Je zorgt ervoor dat alle mutaties en eventuele retouren correct worden vastgelegd in het voorraadsysteem en dat de database, facturatie en pakbonnen up-to-date zijn.
Je adviseert en helpt collega’s en klanten (aan de balie) bij het selecteren van de juiste onderdelen.
Naast de logistieke taken ben je ook chauffeur voor de routedienst. Dit betekent dat je bestellingen en onderdelen veilig en tijdig aflevert bij klanten en vestigingen. Je hebt hierbij oog voor een efficiënte routeplanning en zorgt voor een klantvriendelijke service tijdens de leveringen.
Wat krijg jij van ons?
Je wordt onderdeel van een team bestaande uit enthousiaste en gedreven collega’s binnen een groeiend familiebedrijf, met goede arbeidsvoorwaarden, zoals een passend salaris op basis van jouw kennis en ervaring, pensioen en (Gomes) Extra’s waar wij jou alles over kunnen vertellen bij onze kennismaking.