Overslaan naar content

Facturist Gomes Trucks Aalsmeer en Rijnsburg

  • Op locatie
    • Aalsmeer
  • Service & After Sales

Waarom jij met een glimlach naar je werk gaat!

Wat ga je doen?

Als facturist ben je verantwoordelijk is voor een correcte facturatie. Je houdt je bezig met het opstellen, controleren en verzenden van facturen naar klanten. De benodigde informatie haal je uit o.a. werkorders en het urenregistratiesysteem. Je communiceert met klanten over facturatievragen en signaleert afwijkingen in de administratie.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het projectbeheer van opbouwwerkzaamheden aan nieuwe trucks zoals bijvoorbeeld voorzieningen op een brandweervoertuig. Je werkt samen met jouw collega’s van onder meer de werkplaats, het magazijn en de sales.

Wat krijg jij van ons?

Samen met jouw collega’s vorm jij een enthousiast en gedreven team binnen een groeiend familiebedrijf, met goede arbeidsvoorwaarden, zoals een passend salaris op basis van jouw kennis en ervaring, pensioen en (Gomes) Extra’s waar wij jou alles over kunnen vertellen bij onze kennismaking.

Wat neem je mee? In deze rol is het belangrijk dat je klant- en servicegericht en integer bent. Daarnaast sta je open voor verandering, ben je analytisch en zorgvuldig en heb je technisch inzicht.

Jij hebt een afgeronde relevante opleiding in een administratieve richting en je hebt bij voorkeur al ervaring met werken in de automotive.

Geef jouw carrière een boost bij Gomes!

Herken jij jezelf in bovenstaande? Solliciteer dan snel! Vragen over de vacature? Neem dan contact op met de afdeling HR op 072-5670401 of via HR@gomes.nl.

  • Aalsmeer
Service & After Sales

of

Apply with Indeed onbeschikbaar